Kiedy już znajdziesz odpowiednich influencerów do współpracy, ważne jest, aby jak najlepiej wykorzystać partnerstwoInfluencer marketing to skuteczny sposób na dotarcie do nowych odbiorców i zwiększenie zasięgu. Ważne jest, aby jak najlepiej wykorzystać partnerstwo z influencerami. Influencerzy coraz częściej szukają czegoś więcej niż tylko sponsoringu. Chcą być częścią procesu twórczego i dzielić się wiedzą o Twoim produkcie ze swoimi obserwatorami. Oznacza to, że musisz tworzyć autentyczne treści, które rezonują z nimi, takie jak filmy, obrazy, wpisy na blogu lub wpisy w mediach społecznościowych. Im więcej pracujesz razem, tym lepsza będzie Twoja kampania!

Sprawdź autentyczność i wiarygodność

Wraz z rosnącą popularnością influencer marketingu, wzrosła zarówno liczba influencerów szukających pracy, jak i liczba agencji łączących influencerów z markami. Nie wszystkie platformy do łączenia marek z influencerami są stworzone równe. Powinieneś być bardzo ostrożny przy wyborze platform lub agencji, z którymi współpracujesz. Niektóre platformy przeprowadzą dokładne sprawdzenie tła na influencerach i połączą Cię tylko z tymi, którzy są autentyczni. Inne połączą Cię z każdym, kto się podpisze, niezależnie od jego autentyczności. Ważne jest, aby przeprowadzić due diligence na platformach lub agencjach, z którymi zdecydujesz się współpracować. Zawsze sprawdzaj ich reputację, upewnij się, że czytasz recenzje na temat firmy i bądź świadomy wszelkich czerwonych flag. Powinieneś również zrobić prześwietlenie potencjalnych influencerów i poszukać wszelkich czerwonych flag. Jeśli zauważysz podejrzane komentarze na stronach mediów społecznościowych influencera, mogą one być fałszywe.

Znajdź najlepszych mikro-influencerów dla swojej kampanii

Po wybraniu platformy, z którą chcesz pracować, możesz rozpocząć poszukiwania odpowiednich influencerów do współpracy. Po zidentyfikowaniu rodzaju obrazów i treści, których oczekujesz od influencerów, nadszedł czas, aby stworzyć krótką listę potencjalnych kandydatów. Kiedy masz już swoją krótką listę, powinieneś przejrzeć strony mediów społecznościowych influencerów i wskaźniki zaangażowania. Powinieneś również wziąć pod uwagę długość czasu, w którym influencerzy byli aktywni na platformie, z którą pracujesz.

Wykorzystaj w pełni możliwości pracy z mikroinfluencerami

Oto kilka wskazówek, które Ci w tym pomogą:

  • Zainwestuj w dobre relacje ze swoimi influencerami - Influencerzy chcą mieć pewność, że oprócz pieniędzy otrzymują również wartość ze swojej pracy. Jeśli nie czują, że coś z tego dostają, mogą zdecydować się na przerwanie współpracy z Tobą. Upewnij się, że cenisz ich czas, doceniasz ich pracę i okazujesz to.

  • Stwórz unikalną kampanię Ważne jest, aby stworzyć unikalną kampanię dla każdego influencera, z którym współpracujesz. Nie chcesz, aby Twoja kampania czuła się jak klon innych postów influencera. Nie chcesz również kraść głosu influencera albo. Zamiast tego, powinieneś współpracować z influencerem, aby stworzyć unikalną kampanię, która zawiera ich głos i posty.

  • Śledź swoje wyniki i bądź cierpliwy. Wreszcie, ważne jest, aby śledzić swoje wyniki i być cierpliwym. Podczas gdy influencer marketing może przynieść wiele zaangażowania w krótkim czasie, przełożenie tego zaangażowania na sprzedaż może zająć trochę czasu.