8 cech dobrego leżaka reklamowegoLeżaki reklamowe z logo firmy od lat stanowią podstawowe wyposażenie ogródków restauracyjnych i przestrzeni na eventach plenerowych. Aby takie siedziska odpowiednio spełniały swoją funkcję, muszą być wykonane w odpowiedni sposób. Sprawdź, czym powinien cechować się praktyczny leżak reklamowy i na co zwrócić uwagę przy wyborze jego dystrybutora.

  • Wygoda leżaka reklamowego

Leżak reklamowy pełni głównie funkcję użytkową. Ma zapewniać możliwość wygodnego odpoczynku na świeżym powietrzu. Aby tak się stało, należy wykonać go z przyjemnego w dotyku i niezbyt rozciągliwego materiału. Ponadto leżak z logo firmy warto wyposażyć w odpowiednią regulację nachylenia oparcia. Dzięki temu każdy użytkownik samodzielnie dostosuje położenie siedziska do własnych preferencji.

  • Trwałość nadruku

Takie siedzisko może być doskonałym elementem promocji marki. Z tego powodu kolejną kluczową cechą leżaka reklamowego jest trwałość nadruku. Obecnie w tego rodzaju produktach najczęściej stosuje się poszycie poliestrowe drukowane cyfrowo techniką sublimacji. Dzięki tej technologii grafika na leżaku wyróżnia się idealnym nasyceniem kolorów i wyraźnymi granicami. Ponadto pozostaje niemal całkowicie odporna na promieniowanie UV i czynniki mechaniczne. Pozwala to uzyskać wyjątkową jakość nadruku i zachować nienaganny wygląd leżaka reklamowego przez wiele sezonów.

  • Wytrzymałość konstrukcji

Leżaki reklamowe są powszechnie wykorzystywane w ogródkach restauracyjnych i na imprezach plenerowych. Siadają na nich zarówno dzieci, jak i dorośli. Z tego powodu ich wytrzymałość trzeba dostosować do różnych użytkowników. Konstrukcja leżaka reklamowego powinna być przede wszystkim solidna i trwała, co gwarantują jedynie wybrane gatunki drewna. Najlepiej, jeśli nośność produktu potwierdzają odpowiednie certyfikaty.

  • Możliwość zdjęcia tkaniny

Leżaki reklamowe są przeważnie używane na świeżym powietrzu. Narażenie na kontakt z kurzem i różnymi zanieczyszczeniami może powodować ich szybkie zabrudzenie, dlatego ważne jest, aby tkaninę z nadrukiem dało się w łatwy sposób zdjąć i odświeżyć. Dzięki temu leżaki mogą skutecznie reklamować markę i służyć klientom do komfortowego wypoczynku. Możliwość demontażu materiału pozwala też na wymianę nadruku na inny np. w związku z imprezą okolicznościową czy promocją określonego produktu lub usługi.

  • Bezpieczeństwo

Leżaki reklamowe muszą zapewniać bezpieczeństwo użytkowania. Powinny cechować się trwałością i odpornością na duże obciążenia. Ponadto siedzisko powinno być wyposażone w zabezpieczenia chroniące przed niekontrolowanym złożeniem. Ważne, aby tusze wykorzystane podczas zadruku spełniały normy określone przez prawo i nie stanowiły zagrożenia dla zdrowia człowieka.

  • Kompaktowy rozmiar

Leżaki z logo firmy przeważnie ustawia się w większej liczbie – na terenie eventu jest dostępnych kilka, kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt sztuk. Z tego powodu istotne jest, aby rozmiar siedzisk umożliwiał swobodne przemieszczanie się pomiędzy nimi. Kwestia wielkości ma też znaczenie dla wygody transportu i przechowywania. Im mniej miejsca zajmują leżaki po złożeniu, tym lepiej. Ważne jednak, aby miejsca do siedzenia było wystarczająco dużo nawet dla dorosłej osoby. Rozmiar siedziska należy więc dostosować do różnych użytkowników i maksymalnie zoptymalizować.

  • Łatwość montażu

Leżaki reklamowe z logo wykorzystuje się w warunkach plenerowych, gdzie dostęp do specjalistycznych narzędzi jest mocno ograniczony. Z tego powodu duży nacisk kładzie się na łatwość rozkładania i składania siedzisk. Dobrze, jeśli do całkowitego montażu produktu nie trzeba używać żadnych dodatkowych przedmiotów. Zapewnia to łatwość i szybkość rozstawienia, co ma kluczowe znaczenie dla funkcjonalności siedziska.

  • Niewielka masa

Leżaki reklamowe powinny ważyć maksymalnie 3–4 kg. Niewielka masa gwarantuje ich łatwe transportowanie i rozkładanie. Pozwala na przenoszenie siedzisk na niewielkie odległości nawet przez starsze dzieci czy osoby o drobnej budowie ciała. Zapewnia w ten sposób komfort i użyteczność wszystkim użytkownikom, niezależnie od wieku i siły fizycznej.

Weź pod uwagę powyższe cechy podczas wybierania leżaków reklamowych. Pamiętaj, że to inwestycja na kilka sezonów!